AlzaBox - jak podat zásilku DHL Express


  • Do Alzaboxu lze vložit pouze předpřipravenou zásilku DHL Express s přepravním štítkem
  • Může se jednat o return zásilku/vratku nebo zásilku připravenou a zaplacenou online
  • Zásilka musí být zabalena do vhodného obalu a označena přepravním štítkem DHL Express
  • Maximální hmotnost zásilky pro AlzaBox je 20 kg, je možné podat pouze jednokusovou zásilku a maximální rozměr zásilky je 43 x 33 x 57 cm
  • V případě potřeby kontaktujte DHL Express zákaznický servis na čísle 220 300 111 nebo 840 103 000, Po - Pá 7:00 - 18:00
  • Seznam podacích míst ZDE
  • Co dělat, když se nedaří vložit zásilku do AlzaBoxu?

1

Přepravu zásilky objednejte a zaplaťte v DHL ShipNow.

2

Vytiskněte přepravní štítek

3

Na AlzaBoxu klikněte na záložku Odeslat

4

Připravte se na nascanování přepravního štítku

5

Nascanujte nejníže umístěný čárový kód na přepravním štítku

6

Otevře se nejmenší schránka - pokud se zásilka pohodlně vejde do schránky, vložte ji a zavřete schránku.

Pokud je vaše zásilka větší než otevřená schránka, klikněte na Otevřít větší schránku
(nezavírejte předtím malou schránku!)

Maximální rozměry zásilky jsou 43 x 33 x 57 cm.

7

Vložte zásilku do schránky a zavřete schránku.

8

Zásilka byla přijata k přepravě.
Děkujeme, že posíláte s námi!


AlzaBox – co dělat v případě neúspěšného vložení


  • Pokud AlzaBox zásilku nepřijal z důvodu neplatného kódu:
  1. zkontrolujte, že byl skenován nejnižší čárový kód (viz infografika), případně zakryjte při novém skenování zbylé čárové kódy
  2. zkontrolujte, jestli se nejedná o zásilku DHL Return Connect - takovou zásilku prosím podejte prostřednictvím sítě společnosti PPL
  3. zkontrolujte, jestli se nejedná o zásilku Medical Express – kódové označení CMX / WMX – na tyto zásilky je potřeba objednat vyzvednutí kurýrem
  • Pokud bylo uložení zásilky neúspěšné z důvodu otevření malé schránky, je třeba proces vložení zásilky opakovat a zvolit větší dostupnou schránku (box Vám automaticky tuto možnost nabídne)
  • Pokud Vám AlzaBox nenabídl dostatečně velkou schránku nebo je obsazený, můžete využít některý z nejbližších AlzaBoxů, DHL ServicePointů, DHL Lockerů, vyhledejte si je na mapě nebo na DHL Locator.